گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير

به گزارش آی‌تی‌ایران، شیائومی ‌با انتشار یک تیزر در اکانت رسمی‌خود در شبکه اجتماعی توییتر از معرفی و اعلام زمان عرضه نسل جدید محصولات این شرکت در تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۵ ژوئیه) خبر داد.
با توجه این تصویر می‌توان گفت که در گوشی جدید شیائومی، حسگر اثر انگشت در زیر دوربین جای گرفته و تقریبا نمایی شبیه به بدنه پشتی ردمی‌9 خواهد داشت. این شرکت چندی پیش عرضه ردمی ‌9 در چین و اسپانیا را آغاز کرده و هنوز چیزی در خصوص زمان عرضه جهانی این محصول اعلام نشده است. این گوشی
محصول بعدی شیائومی، تلویزیون هوشمند Mi TV Master است که چند روز پیش معرفی شد. این تلویزیون از نمایشگر 65 اینچی اولد با نمایشگری مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برد. اگرچه احتمالا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلویزیون در رویداد مذکور اعلام خواهد شد، اما شیائومی‌چند تلویزیون دیگر نیز در سبد محصولات خود دارد که هنوز وارد بازارهای جهانی نشده‌اند و ممکن است اطلاعاتی از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
حدس دو محصول دیگر در این تصویر، کار سختی نیست؛ دستبند هوشمند می ‌بند 5 و اسکوتر الکتریکی. زمان عرضه عمومی ‌این دستبند در این رویداد مشخص و جزییاتی نیز در خصوص اسکوتر الکتریکی جدید این شرکت منتشر خواهد شد.
محصول نهایی نیز با توجه به اسپیکری که در این تصویر مشاهده می‌شود، Smart Home Hub پیش‌بینی شده است. بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه، یک اسپیکر بلوتوثی ساده باشد. با این حال، تقریبا 2 روز به این رویداد باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که این شرکت با چه محصولاتی به روی صحنه خواهد آمد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه