نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

پخش زنده ی فیسبوک به ثبت لحظات در زمانی که فیلاندو کستیل توسط پلیس در فالکون هایتز مینسوتا در همین هفته مورد اصابت گلوله قرار گرفت پرداخت. در طول این ویدیو، دوست دختر کستیل، دیاموند رینولدز توضیح می دهد که آن ها به دلیل شکسته بودن چراغ پشت، ماشین را کنار زدند. او گفت که آن ها به پلیس گفتند که فیلاندو یک تفنگ با خود حمل می کند و برگه ی اجازه ی حمل اسحله را همراه خود دارد. زمانی که کستیل به سمت کیف پول خود رفت، پلیس به او شلیک کرد. این حادثه، ابزار پخش زنده ی فیسبوک را به یک 911 اجتماعی در زمانی تبدیل کرد که تنش ها در بین نیروهای قانونی و عموم مردم بسیار بالا گرفت.
چگونه فیسبوک زنده به 911 اجتماعی برای افرادی تبدیل شده است که نمی توانند به پلیس اعتماد کنند. شرکت سالوادور رودریگز.
چرا زک اسنایدر نمی تواند سهم کارگردان خود را به صورت نمایشی ارائه کند؟
پیتر اسکریتا / فیلم
اگر شما پیامدهای دنباله دار فیلم بتمن و سوپرمن، سقوط عدالت را دنبال کرده باشید، به احتمال زیاد به این مطلب برخورد کرده اید که سهم کارگردان از فیلم، کل فیلم را به فیلم بهتری تبدیل کرده است. پس چرا از ابتدا مشمول این فیلم نشده بود؟
بدون سرمایه گذاری و بودجه ی فدرال، کشور باید به تنهایی با Zika روبرو شود.
بردی دنیس و لنا اچ سان. واشنگتن پست
دولت آمریکا هنور به ارائه ی بودجه به اجتماعات محلی نمی پردازد تا با ویروس Zika مبارزه کنند. بنابراین مقامات رسمی کشور بیشترین تلاش خود را به منظور آماده سازی این بودجه انجام می دهند.
سرویس موزیک دیجیتالی که شما به آن علاقه دارید یک کسب و کار طاقت فرسا است.
متیو اینگرام، Fortune
Spotiry این حقیقت را افشا کرده است که درآمد زیادی ندارد، و در این زمینه تنها نیست. این بخش از Fortune توضیح می دهد که چرا جریان پخش موسیقی درآمد زیادی را به همراه ندارد.
عکاسی بازی های ویدیویی شکلی از یک هنر در حال توسعه است.
گیمرها در حال سود بردن از ابزاری هستند که در اختیار آن ها قراردارد تا بتوانند به ثبت صحنه های قابل توجه دنیا که اوقات فراغت خود را در آن می گذرانند، بپردازند. و نتایج به دست آمده از آن خارق العاده است.

برچسب هاFortune
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه