تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۰ تير

امارات متحده‌ی عربی چندین سال است که فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی تکنولوژی‌های روز دنیا آغاز کرده است و قصد دارد تا در این زمینه با کشورهای پیشرو جهان رقابت نماید. در جدیدترین تصمیمات مسئولان این کشور، ساخت پایانه‌ی مسافربری فضایی در دبی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کمپانی مهندسی DAEP اعلام کرد این شرکت در پروژه‌ای جدید و برای اولین‌بار، ایستگاه مسافربری و گردشگری فضایی و همچنین پایانه‌ی فرود هواپیماهای مافوق صوت را تأسیس خواهد کرد. وی افزود این برنامه، بخشی از پروژه‌ی ساخت‌وساز Dubai 10X خواهد بود. یکی از پروژه‌ها «Multi-Mode Super Port» نام دارد که برای ارائه‌ی خدمات به مسافران در طی سفرهای فضایی و هوایی است.
خلیفه سعید الزافین، مدیرعامل DAEP می‌گوید، فناوری‌های جدید در زمینه‌ی مسافرت‌های فضایی می‌تواند، دیگر فرودگاه‌ها را برای ارائه‌ی خدمات خاص و فوق‌العاده در پروازهای هوایی و فضایی تشویق نماید. به نظر وی، اکنون بهترین زمان برای تحقق این تحولات است. پروژه‌ی "Super Port" توسط شیخ و شاهزاده دبی کلید خورده است و در کل، ۱۶۰ ایده برای ساخت این پایانه‌ی مسافربری، در رقابت مورد بررسی قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه