تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ خرداد

با انتشار خبر جدیدی در زمینه ی تکنولوژی مشخص شده است کمپانی مشهور آمریکایی L3 Technologies توانسته با پیشنهاد مالی خوبی، کمپانی آمریکایی Open Water Power را خریداری نماید.
به تازگی توسعه دهندگان این کمپانی موفق شده اند باتری جدیدی را تولید نمایند که در اعماق زیاد در زیر آب عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این طراحی نوآورانه به محققان اجازه خواهد دارد تا در اعماق به کاوش و جستجوی مباحث پروژه خود بپردازند. هم اکنون این کمپانی تصمیم گرفته تا تکنولوژی را منحصرا بر روی زیردریایی هایی برای حرکت در عمق زیاد پیاده سازی نماید.
این تکنولوژی می تواند در پروژه ی یافت چاه های نفتی در اعماق اقیانوس ها به متخصصین کمک شایانی کند. هدف اصلی توسعه دهندگان از تولید این باتری، اجرای عملیات نظامی بوده است، اما مطمئنا این اختراع می تواند در زمینه های دیگر نیز مفید واقع شود. در حال حاضر نیروی دریایی ایالات متحده قرارداد بلند مدت و پر سودی به منظور تعویض باتری در دستگاه های هدایت آکوستیک در آبهای سرزمینی ایالات متحده، با این شرکت فناوری منعقد کرده است. این کمپانی اکنون در حال آماده سازی زیر دریایی های بدون سرنشین با یک منبع تغذیه جدید است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه