سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

بازی جدید Mario Kart برای خوشحال کردن یک دختر معلول ساخته شده است. در این باره پدر این دختر در صفحه ی شخصی اش اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. پس از اشتراک این خبر در فضای مجازی، موجی از بازخورد مثبت از سمت کاربران اینترنتی ایجاد شده است.
پدر او در این پست نوشت به لطف نوآوری جدید در بازی Mario Kart، دختر چهار ساله اش می تواند با دوستان و برادرانش از بازی مورد علاقه اش لذت ببرد. کودک وی بلافاصله پس از آن دچار حمله ی مغزی شدید شده و در نتیجه ی آن کنترل دست راست خود را از دست داده است. با این حال بازی جدید، این امکان را به او می دهد تا بازی Mario Kart 8 Deluxe را در شریطی یکسان با دوستانش، بازی کند.
او می نویسد: با افزوده شدن ویژگی جدید برای رانندگی در بازی Mario، دختر چهار ساله من می تواند با استفاده از دست چپ خود بازی را کنترل کند، زیرا کاربر می تواند پدال گاز اتومبیل را در حالت اتوماتیک قرار دهد. من می دانم این ویژگی آنچنان هم خاص و جذاب نیست اما می تواند دختر 4 ساله من را خوشحال کند. زیرا می توانم صدای خنده و شادی او هنگامی که در اتاق نشیمن همراه با برادرانش بازی می کند را بشنوم. او در آخر نیز نوشت: از Nintendo برای این هدیه ممنونم و این متن را برای تشکر از این کمپانی می نویسم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه