تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

به تازگی در اینترنت اخباری منتشر شده که حاکی از آن است دانشمندان توانسته اند با طراحی رباتی و با استفاده از شواهد موجود، به افشای ماجرای قتل بپردازند. به گفته ی دانشمندان این ربات از دقت بالایی در تجزیه اطلاعات و مدارک برخوردار است.
البته توسعه دهندگان توضیحاتی در مورد اختراع جدید خود ارائه کرده اند. آنان می گویند: این اختراع تبحر بالایی در حل و فصل پرونده های جنایی خواهد داشت. ربات در حال حاضر دارای برنامه ریزی با شصت متد تصمیم گیری برای حل پرونده ها می باشد و همچنین دارای مهارت استفاده از سلاح سرد نظیر چاقو است که با شبیه سازی لحظه ی حادثه به روند کار در پزشک قانونی کمک خواهد کرد. در طول تحقیقات، ربات نه تنها با استفاده از چاقو، بلکه به وسیله ی دیگر ابزارهای استفاده شده در صحنه ی قتل، می تواند حادثه را بازسازی کند.
سازندگان ادعا می کنند که استفاده از این دستگاه در میان مردم کاملا امن خواهد بود و به طور کلی کمک می کند تا مامورین از نوع سلاح مورد استفاده در قتل، زاویه ی حمله ی انجام شده توسط ضارب و تکنیک استفاده وی در سلاح سرد آگاهی یابند. مخترعان بر این باورند، اختراع آنها می تواند در کشف پیچیده ترین موارد جنایی کمک کند. در حال حاضر سازندگان در حال آشناسازی ربات با خدمات فدرال می باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه