تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

کمپانی آمریکایی Uber در حال برنامه ریزی برای ساخت اتومبیل پرنده تا سال 2020 میلادی می باشد. در نقشه های اولیه ی تولید، برنامه هایی برای پرواز عمودی این اتومبیل در نظر گفته شده است. مدل آزمایشی این ماشین در حال طراحی است و قرار است در سال 2020 در نمایشگاهی در دبی به نمایش گذاشته شود.
یکی از مدیران این کمپانی مشغول بر روی پروژه ی اتومبیل پرنده، جف هولدن، می گوید: «مسئله ی ترافیک هوایی یکی از مهمترین وظایف پیش روی ماست.» بر اساس گزارش رسانه ها، برای تحقق یافتن پروژه ی ماشین های پرنده، کمپانی Uber با پنج سازمان تجاری بزرگ قراردادهایی را منعقد کرده است. از جمله ی این سازمان ها، کمپانی آمریکایی Bell Helicopters, کمپانی برزیلی Embraer و چند کمپانی بزرگ در دبی و دالاس می باشند.
به گفته ی مدیر این کمپانی، پس از توسعه ی اتومبیل، این شرکت تلاش خواهد کرد تا زیر ساخت های لازم را در سطح شهر برای پرواز این ماشین ها و ایمن سازی محیط رفت و آمد ایجاد نماید. چندی پیش در رسانه ها خبر ساخت ماشین پرنده ی گوگل نیز منتشر شد و گویا توسعه دهندگان این کمپانی مشغول کار بر روی پروژه ی مشابهی می باشند، اما آیا محصول این کمپانی می تواند با محصولات دو کمپانی Apple و Uber رقابت کند؟ بایستی منتظر ماند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه