سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده میشوند عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی. سال هاست که محققین به دنبال راهی برای ادغام کردن فضای مجازی و فضای واقعی هستند.
آژانس رتبه بندی آمریکا Entertainment Software Ratings Board (ESRB) بازی Driveclub را به عنوان بازی واقعیت مجازی از کمپانی سونی در پایگاه اطلاعات داده خود ثبت کرد.
باشگاه رانندگی (به انگلیسی: Driveclub) نام یک بازی رایانهای در سبک مسابقهای است که اوولوشن استودیوز آن را ساخته و شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی آن را منتشر میکند.
این بازی در انحصار کنسول پلیاستیشن ۴ است و رسماً در کنفرانس اختصاصی این کنسول در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ از آن رونمایی و در تاریخ ۷ اکتبر منتشر شد.
با توجه به این توضیحات دربازی Driveclub VR گیمر قادر به مدیریت بازی، رانندگی با ماشین های مختلف و زندگی در مکان های واقعی است وآزمون های متفاوتی را پشت سرمی گذارد.
تا به حال مشخص نشده است که ساخت و انتشار این بازی توسط چه کسی خواهد بود،  اما پیش تر کمپانی سونی موافقت خود را با ساخت این بازی، توسط استودیو EvolutionStudios اعلام کرده بود.
زمان انتشار نسخه ی VR این بازی هنوز مشخص نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آدم ربایی بیگانگان به همراه دوستانتان در پلی استیشن 4