موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

کمپانی کره ای Kolon Industries توانسته گوشی هوشمند جدیدی را توسعه دهد که قابلیت انعطاف صفحه نمایش را دارد. مدیرعامل این کمپانی کانگ چوک سئوک در مصاحبه ی روز دوشنبه خود با خبرنگاران این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.
جونگ سئوک اعلام کرده است که مواد به کار رفته در ساخت این گوشی هوشمند بسیار با دوام هستند و در ساخت آنها از ترکیبات پلیمری و سیلیکونی استفاده شده است. گوشی های هوشمند Kolon Industries قابلیت انعطاف بیش از 200 هزار بار را با انحنای یک سانتیمتری دارند و حتی می توان صفحه نمایش را از وسط به دونیم خم کرد.
توسعه و کار بر روی گوشی های هوشمند با قابلیت تاشو را نه تنها این کمپانی بلکه قطب های بزرگ و کمپانی های مشهور جهان از جمله Apple, Samsung, Lenovo و Microsoft در دستور کار خود قرار داده اند. اکثر این شرکت ها پروژه ی تولید گوشی های قابل انعطاف خود را از تابستان سال گذشته آغاز کرده اند. انتظار می رود، تعداد گجت های مجهز به صفحه نمایش هایی با فناوری این چنینی در سال 2018 به صد میلیون نسخه برسد.
شرکت Kolon Industries در سال 1957 تاسیس شد و قبلا در صنعت تولید تخصصی نایلون و پلی استر مشغول بود. مقامات ایالات متحده، مدیرعامل این کمپانی را به سرقت اسرار تجاری شرکت "دوپونت"، متهم کرده اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه