ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن

به گزارش مهر به نقل از شرکت زیرساخت، ساختار تفصیلی شرکت ارتباطات زیرساخت با الگوبرداری از مدل‌های مرجع بین‌المللی و بهره‌گیری از تجارب موفق شرکت‌های پیشرو حوزه ارتباطات در چارچوب الزامات قانونی برگرفته از برنامه جامع اصلاح نظام اداری و بند الف ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه، طرح‌ریزی و تدوین و در تاریخ ۲۲ دی ماه سال جاری مورد تائید نهائی سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.
در راستای اهداف و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف همسوسازی کارکنان با اهداف تغییر و تحول سازمانی، ساختار تفصیلی شرکت زیرساخت با بررسی دقیق و منطبق با نگرش های فرآیند محور انجام شد.
از ویژگی‌های ساختار جدید توجه ویژه به مفاهیم روز مدیریتی نظیر تحول دیجیتال، مدیریت استراتژیک، مدیریت چرخه عمر سبد محصولات و خدمات، معماری سازمانی و هوشمندسازی شرکت و مدیریت سرمایه‌های انسانی با رویکرد مدیریت استعدادها و جانشین پروری است.
در طرح‌ریزی و تدوین این ساختار علاوه بر ارائه نمونه‌ای کم نظیر از مشارکت ارکان مختلف شرکت ارتباطات زیرساخت، با کاهش ۲۵ درصدی پست‌های مدیریتی و ۱۵ درصدی پست‌های سازمانی هدف برنامه ششم توسعه در سال دوم آن تحقق یافته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه