ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر

سرهنگ محسن سروقد گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده با موضوع مشابه مبنی بر اينكه مالكان آگهی مربوط به فروش خودرو را در سايت ديوار ثبت و افرادی ناشناس به عنوان خريدار با شماره‌های آنان تماس و پس از توافق به يكي از محله‌های شيراز می‌رفتند. سپس سارقان با دعوت و خوراندن نوشيدنی مسموم به مالكان آن‌ها را بيهوش و خودرو آن‌ها را سرقت می‌كردند.
اين مقام انتظامی ادامه داد: موضوع دستگيری سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهی استان قرار گرفت كه با بازبينی تصاوير به دست آمده و چهره‌نگاری، دو نفر از سارقان حرفه‌ای را شناسايی و در يك عمليات ضربتی آن‌ها را دستگير و مقداری داروهای خواب‌آور نيز از آن‌ها كشف شد. سرپرست پليس آگاهی استان با اشاره به اينكه سارقان به عنف خودرو، در بازجويی فنی و تخصصی به سرقت خودرو از طريق بيهوش كردن مالكان اقرار كردند، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر مالخر نيز شناسايی و دستگير و در بازرسی از منزل وی يك دستگاه پژو 405 مسروقه كشف شد.
سرهنگ سروقد در پايان به شهروندان هشدار داد: مالكان خودروها كه قصد فروش وسايل نقليه‌ی خود را دارند به وعده‌های دروغين سارقان و افراد كلاهبردار در سايت‌های مختلف توجه نكنند و هرگونه موارد مشكوك را با تلفن 110 در اختيار پليس بگذارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه