ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۵ تير

اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعلام کرد نماد معاملاتی مخابرات تا 17 تیر ماه تعلیق می شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، درحالی که شرکت مخابرات ایران روز گذشته با افشای اطلاعات با اهمیت در سایت کدال بورس از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 99 خبر داده بود، اما سازمان بورس خواستار ارایه مستندات آن شده است.
در نامه بورس آمده است که عطف به نامه دفتر حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده 31 خرداد ماه 99 مبنی بر افزایش مبلغ حق الاشتراک ماهانه هر خط تلفن ثابت، در اسرع وقت توضیحات و مستندات مربوطه در خصوص بلامانع بودن افزایش حق الاشتراک ماهانه هر خط تلفن ثابت از طریق مصوبه مجمع عمومی شرکت به سازمان بورس ارسال شود.
از سوی دیگر، در اطلاعیه دیگر سازمان بورس آمده است که نماد معاملاتی ناشر به استناد ماده 19 مکرر 1/12 مکرر 4 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معلاملات به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، حداکثر تا 17 تیر ماه تعلیق می شود.
مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران تصویب کرد حق اشتراک ماهیانه هر خط تلفن ثابت برای روستاها 100 تومان، برای شهرها 2 هزار تومان، برتی شهرستان ها 2500 تومان، برای مراکز استان 4 هزار تومان، برای کلان شهرها 5 هزار تومان و برای تهران 8 هزار تومان باشد.
از همین رو پیش بینی کرده است درآمد شرکت مخابرات ایران از حق اشتراک سال 99 به 695 میلیارد و 564 میلیون و 100 هزار تومان برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه