سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

سازندگان Titanfall  در حال ساخت سری جدیدی از جنگ ستارگان اس جنگ ستارگان به رهبری خالق اثر خدای جنگ ها، استیگ آسموسن هستند.
پورتال رسمی شرکت Electronic Arts در تاریخ پنجشنبه، 5 می در وب سایت خود منتشرکرد؛ بازی جدیدی بر اساس جنگ ستارگان با همکاری استدیو Respawn Entertainment سازنده بازی محبوب Titanfall  ساخته خواهد شد. اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه اعلام نشده است و تنها می دانیم این تیم به سرپرستی استیگ آسموسن ( یکی از نویسندگان God of War )، کار خود را شروع خواهد کرد.
در سال 2014 همکاری خود را با موسسه سونی سانتا مونتانا به پایان رساند و در استودیو Respawn Entertainment مشغول به کار شد. پاتریک سودرلوند، سرپرست اجرایی استودیوهای الکترونیک آرتزدر مصاحبه ای عنوان کرد این بازی در سبک اکشن و سوم شخص ارائه خواهد شد .در ساخت این بازی دو استودیو Visceral Games و Motive Studios نیز شرکت خواهند داشت.
سودرلوند گفت او خیلی هیجان زده است که بداند ریسپاون چگونه میتواند هنر ارائهی گیمپلی قدرتمند را با دنیای جنگ ستارگان ادغام کند.
پاتریک سودرلوند نقش اساسی در تولید جنگ ستارگان جدید توسط استودیو ریسپاون به عنوان نمایندهای از کمپانی الکترونیک آرتز ایفا میکند. وی قرار است تا افراد این استودیو را هر چه بیشتر با جنگ ستارگان و سیاستهای الکترونیک آرتز در قبال پیش برد این مجموعه، آشنا کند.

برچسب هاTitanfallGame
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازی شتاب در شهر 2 در مراحل پایانی