پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش پیوست، هواوی امروز در مراسمی آنلاین ساعت جدید Watch 3 و Watch 3 Pro را با بهره‌مندی از eSIM و سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کرد. این شرکت در کنار ۲ ساعت جدید، هدفون بی‌سیم FreeBuds 4 با قابلیت ANC، مانیتور MateView و مانیتور گیمینگ MateView GT با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی را هم معرفی کرد.
هواوی امشب با رونمایی از سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی سیستم‌عامل هارمونی، طوفانی از محصولات جدید را معرفی کرد. شرکت چینی غیر از این محصولات از ۳ مدل تبلت، جدید هم پرده برداشت. مدیران هواوی همچنین در این مراسم گوشی پرچمدار P50 با دوربین لایکا را به نمایش درآوردند و از مشکلات تولید این گوشی صحبت کردند اما در مورد تاریخ دقیق رونمایی آن حرفی نزدند. هواوی در این مراسم اعلام کرد بیش از ۱۰۰ دستگاه اندرویدی این شرکت سیستم‌عامل جدید هارمونی را دریافت خواهند کرد.
اولین گجتی که در این مراسم رونمایی شد، ساعت هواوی واچ ۳ بود که نزدیک به ۴ سال از معرفی نسل قبلی آن می‌گذشت. طبق انتظار این ساعت به سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی مجهز است و ظاهری جذاب و کیفیت بالایی دارد. این ساعت در کنار نمایشگر یک قطعه شبیه به چرخ‌دنده از جنس فولاد ضد زنگ دارد که با لمس انگشت می‌چرخد و شما را به قسمتی که می‌خواهید هدایت می‌کند.
نمایشگر این ساعت ۱.۴۳ اینچ از نوع آمولد است و بیشینه روشنایی آن به عدد خیره‌کننده هزار نیت می‌رسد. چند ویژگی‌ و سنسور جدید به این ساعت اضافه شده که جالب‌ترین آن سنسور تشخیص دمای بدن است.
باتری ساعت هواوی واچ ۳ در استفاده عادی تا ۳ روز و در استفاده با حالت ذخیره باتری تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. این ساعت به قابلیت eSIM هم مجهز است. بنابراین کاربر بدون نیاز به تلفن همراه می‌تواند تماس بگیرد و موسیقی استریم کند. این ساعت مدل‌های مختلفی از جمله Active، Elite و Classic دارد.
همچنین نسخه دیگری برای این ساعت با نام هواوی واچ ۳ پرو وجود دارد که امکانات بیشتر و عمر باتری بهتری نسبت به نسخه معمولی دارد. نمایشگر این ساعت از جنس یاقوت کبود و بدنه آن از جنس تیتانیوم با پوشش سرامیکی است. باتری آن در حالت عادی تا ۵ روز و در حالت ذخیره نیرو تا ۲۱ روز دوام می‌آورد.
هواوی پس از یک و نیم سال نسخه جدید FreeBuds 3 را با نام FreeBuds 4 معرفی کرد. هواوی در حوزه Active Noise Canceling بسیار پیشگام بود. حالا در جدید‌ترین نسخه از هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار خود، ANC را بهبود داده و وزن و اندازه این هدفون‌ها را کم کرده تا با یکی از بهترین‌های بازار طرف باشیم.
هدفون‌ FreeBuds 4 از اتصال دستگاه دوگانه پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا همزمان با دو گوشی هوشمند، تبلت، رایانه، ساعت یا نمایشگر هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگری که از سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز و هارمونی استفاده می‌کند، جفت شود. با استفاده از این سبک، هنگامی که کاربر از تبلت برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم استفاده می‌کند، می‌تواند به تماس تلفنی هم جواب دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه