پوشیدنی
الناز فرجی۱۵:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ خرداد

اگر نمیخواهید ساعت اپلتان را هر شب شارژ کنید، کمپانی جدیدی به نام وکتور ساعت هوشمندی ساخته که شما را از دست کابل شارژ رها میکند. بر اساس گفته های شرکت ، باتری این ساعت 30 روز دوام می آورد. این ساعت در سپتامبر در آمریکا و انگلستان به بازار می آید. ساعت وکتور یک صفحه ی غیر لمسی سیاه و سفید دارد که ساعت وهشدار ها (نوتیفیکیشن ) را نشان داده و برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ) های پیگیری ورزش دارد. این ساعت  ios؛ اندروید و ویندوز را پشتیبانی میکند و تا 50 متر ضد آب کار میکند که این برای یک ساعت هوشمند خیلی  بد نیست.


هدف ساعت وکتور این است که در وهله ی اول یک ساعت باشد که چند کارایی هوشمند هم دارد. این ساعت قرار نیست مانند ساعت اپل شما را از چک کردن موبایلتان رها کند (به صورت تئوری). ولی  کارایی آن چیزی بین آن ساعت و یک ساعت معمولی است.
که البته این ساعت بیشتر شبیه یک ساعت معمولی است تا یکی شبیه رقیبانش در رده ی ساعت های هوشمند. وکتور بیشتر سعی در ربودن قلب کسانی دارد که قبلا از ساعت های معمولی استفاده میکردند تا کسانی که به شدت شیفته ی تکنولوژِی اند و از ساعت اپل و دیگر وسایل پوشیدنی اندروید استفاده میکنند.
علاقه مندان میتوانند مدل  گرد وکتور لونا را به قیمت 349 دلار و مدل مربعی مریدیان را به قیمت 199 دلار از پیش سفارش دهند. ساعت های نسخه ی محدود با یک بند پلاستیکی یا چرمی  NATO می آیند. ساعت های وکتور به طور کامل در سپتامبر به بازار می آیند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WhatsApp از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کرد