پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

با وجود مسائلی در ارتباط با امنیت موبایل‌ها و ابزار شبکه، هواوی سال ۲۰۱۸ خوبی نداشته، اما این موضوع منجر نشد این شرکت دست از نوآوری در فضای پوشیدنی‌ها بردارد. بر اساس جزئیاتی از اخبار منتشر شده، این شرکت حدودا دو هفته‌ی دیگر ساعت هوشمند GT خود را معرفی می‌کند، پوشیدنی همه منظوره‌ای با بیش از ۱۴ روز طول عمر باتری که بستگی به نحوه‌ی استفاده ی کاربر دارد.
این ساعت GT تحت نام Fortuna کدگذاری شده است و از ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر AMOLED دایره‌ای ۱.۴ اینچی با وضوح تصویر ۴۵۴ در ۴۵۴، همراه با باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. اسناد فاش شده‌ای از این ساعت نشان می‌دهند که این ساعت ۱۴ روز استفاده‌ی مداوم را ارائه می‌دهد، ۷ روز استفاده زمانیکه نمایشگر در حالت روشن است و ۲۰ ساعت در زمان فعال بودن تراشه‌ی GPS داخل دستگاه است.
اعتقاد بر این است که این زمان قابل توجه در ارتباط با پردازنده‌ی بی‌نامی است که می تواند Snapdragon 3100 باشد. می‌توان GT را با ساعت ۴۴ میلی‌متری سری ۴ اپل مقایسه کرد که اندازه‌ی باتری مشابهی دارد. با توجه به عمر طولانی، Watch GT قادر است کیفیت خواب فرد و ضربان قبل را با اندازه‌گیری پیوسته زیر نظر بگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه