پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

ساعت چینی محصول استارتاپ Mobvoi Inc با همکاری کمپانی گوگل ساعت جدیدی را طراحی کرده است. گفته می شود این ساعت به رقیبی برای اپل تبدیل خواهد شد. به گزارش بلومبرگ آغاز رسمی عرضه این ساعت در سپتامبر سال جاری در آمریکا آغاز خواهد شد.
قیمت ساعت Ticwatch-2 در حدود 200 دلار خواهد بود. این ساعت ارزان تر از ساعت Apple Watch و حدود 100 دلار ارزان تر از Motorola Moto 360 است.
گجت دارای یک جستجوگر صوتی است و دارای صفحه ای لمسی ست که با انتخاب سوال مورد نظر به کاربران پاسخ خواهد داد. درخواست تاکسی Uber و سفارش غذا از Yelp برای کاربران مقدور خواهد بود.
در بدنه TicWatch 2، وجود چیپ GPS و سنسور اندازه گیری ضربان قلب آن را به گجتی مفید تبدیل کرده است. یکی از قابلیت های مهم این ساعت، Tickle نامیده می شود که پتنت آن توسط خود موبوی به ثبت رسیده است. کاربر به کمک آن می توان بدون لمس نمایشگر، با ساعت ارتباط برقرار کند.
احتمالا، در سال جاری 50 هزار ساعت از این استارتاپ در بازار ایالات متحده بفروش خواهد رسید. بنابراین، درآمد Mobvoi تا سال 2017 به 100 میلیون دلار خواهد رسید. البته اگر این پیش بینی محقق شود عرضه این ساعت تا اوایل 2017 نیز ادامه خواهد داشت.
استارتاپ چینی Mobvoi در سال 2012 تاسیس شد. این گروه در هوش مصنوعی تخصص دارد.

برچسب هاMobvoi IncTicwatch-2
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با ساعت هوشمند سواچ آشنا شوید