پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت گارمین (Garmin) به تازگی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های Venu 2 و Venu 2S رونمایی کرد.
این دو محصول با تمرکز روی قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام طراحی شده‌اند و از قابلیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به نسل نخست این ساعت که با نام Venu عرضه شد، بهره ‌می‌برند. هر دو مدل به قابلیت رصد وضعیت خواب مجهزند که اطلاعات آن توسط Firstbeat Analytics ارائه ‌می‌شود.
همچنین در هر دو مدل، قابلیت ردیابی مراحل خواب سبک، سنگین و REM تعبیه شده و به لطف برخورداری از سنسور Pulse Ox2، کاربر در جریان میزان اکسیژن خون بدن خود قرار خواهد گرفت. ردیابی وضعیت تنفسی نیز از دیگر قابلیت‌های Venu 2 و Venu 2S است.
نکته مهم دیگر در خصوص محصولات جدید گارمین این است که اطلاعات گردآوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پیشنهادهایی به منظور افزایش کیفیت خواب به کاربر ارائه ‌می‌شود. به طور نمونه، برخی فعالیت‌ها و تمرین‌های تنفسی برای بالابردن تمرکز و افزایش آرامش قبل از خواب پیشنهاد ‌می‌شود.
کاربران این دو ساعت هوشمند ‌می‌توانند پروفایل‌هایی را برای برخی فعالیت‌هایی از قبیل پیاده‌روی، کوهنوردی و غیره برای خود داشته باشند و اطلاعات را در آن ثبت کنند. همچنین جزییات مربوط به فعالیت‌های ورزشی و اینکه کدامیک از عضلات در حین اجرای حرکات ورزشی درگیر خواهند شد، نمایش داده ‌می‌شوند.
از دیگر قابلیت‌های این دو ساعت ‌می‌توان به Health Snapshots اشاره کرد که امکان ثبت و اشتراک‌گذاری وضعیت سلامتی، میزان چربی بدن، ضربان قلب و غیره را برای کاربران فراهم ‌می‌کند.
اگرچه نسخه قبلی این خانواده از باتری خوبی بهره ‌می‌برد، اما در مدل‌های جدید Venu 2 نیز تغییراتی به منظور افزایش طول عمر باتری لحاظ شده است. به طوری که اکنون ‌می‌توان با یک بار شارژ، تا 11 ساعت در حالت ساعت هوشمند (یا 8 ساعت در حالت GPS و موزیک) از آن استفاده کرد.
به مانند نسخه قبل، این دو ساعت جدید نیز به قابلیت مانیتورینگ سلامتی در تمام روز و نمایش نوتیفیکیشن‌های هوشمند، پرداخت بدون تماس و لیست پخش موسیقی از اسپاتیفای و دیگر اپلیکیشن‌ها مجهزند.
به گفته گارمین، مدل Venu 2 با واچ کیس 45 میلیمتری و بند 22 میلیمتری عرضه ‌می‌شود و مدل Venu 2S با کیس 40 میلیمتری و بند 18 میلیمتری به دست مشتریان خواهد شد. رنگ‌های متنوعی نیز برای این دو ساعت در نظر گرفته شده که شامل آبی، مشکی، طلایی، رزگلد و نقره‌ای ‌می‌شوند.
فروش این دو ساعت در سایت گارمین آغاز شده و علاقه‌مندان ‌می‌توانند با پرداخت 400 دلار، صاحب این ساعت هوشمند شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه