ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ اسفند

به گزارش زومیت، طبق اطلاعیه‌ی جدید سامانه‌ی همتا مسافران به‌زودی می‌توانند پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه‌ی IMEI دستگاه در گمرک، کد فعال‌سازی را ازطریق پیامک و به‌صورت آنی دریافت کنند.
سامانه‌ی همتا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌زودی با اتصال سامانه‌های گمرک و همتا، مسافران پس از پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه‌ی IMEI بلافاصله کد فعال‌سازی را ازطریق پیامک دریافت می‌کنند.
این کد فعال‌سازی به مسافران اجازه می‌دهد که دستگاه را برای سیم‌کارت خود فعال کنند و دیگر نیازی نیست تا منتظر بمانند بعد از چند روز کد فعال‌سازی از سوی سامانه‌ی همتا برایشان پیامک شود.
پیش از این اطلاعات دستگاه‌های ثبت‌شده به‌صورت دوره‌ای و در قالب فایل از گمرک به همتا ارسال می‌شد و همتا بعد از بررسی اطلاعات کد فعال‌سازی را برای مسافران ارسال می‌کرد. اما با اتصال سامانه‌های گمرک و همتا این کار به‌صورت فوری انجام می‌شود. این امکان به‌زودی فعال خواهد شد و اطلاعات تکمیلی آن از سوی سامانه‌ی همتا منتشر خواهد شد.
به‌روزرسانی: سامانه‌ی همتا با انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی از اتصال سامانه‌ی ثبت دستگاه مسافری گمرک به سامانه‌ی همتا خبر داد. با اتصال این دو سامانه به محض پرداخت عوارض و ثبت موفق شناسه‌ی IMEI دستگاه در گمرک، کد فعال‌سازی به شماره‌ی همراه مسافر پیامک می‌شود.
پیش از این، اطلاعات از گمرک، به‌صورت دوره‌ای و در قالب فایل برای همتا ارسال می‌شد اما در حال حاضر با اتصال این دو سامانه، در صورت ثبت موفق شناسه‌ی IMEI در گمرک و پرداخت عوارض، کد فعال‌سازی به‌صورت آنی، برای شماره‌ی همراه مسافر پیامک شده و مسافر می‌تواند از طریق درگاه‌های سامانه‌ی همتا، دستگاه را برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه