ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۵ مرداد

سامانه یکپارچه مدیریت سهام و مجامع آنلاین شرکت داتین با هدف تسهیل مدیریت اطلاعات سهام و امور مربوط به سهام‌داران سازمان‌های بورسی راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت داتین، این شرکت با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و به منظور گسترش راهکارهای دیجیتال برای سازمان‌ها، راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت سهام و مجامع آنلاین را در دستور کار خود قرار داده تا سازمان‌های بورسی ‌بتوانند بر پایه این سامانه، مجامع خود را به‌صورت آنلاین و با تمامی امکانات یک مجمع حضوری، برگزار کنند.
این سامانه با دریافت اطلاعات سهام‌داران شرکت‌ها از سازمان بورس و احراز هویت هوشمند که اختصاصی توسط داتین طراحی شده، امکان حضور امن سهام‌داران شرکت‌های بورسی را در مجامع آنلاین مهیا می‌کند. سامانه یکپارچه مدیریت سهام و مجامع آنلاین در پلتفرم‌های مختلف الکترونیکی همچون نسخه وب، موبایل و … در دسترس است.
از جمله نقاط قوت سامانه یکپارچه مدیریت سهام و مجامع آنلاین داتین ارائه خدمات در سه بخش «مدیریت سهام ستادی»، «داشبورد نظارتی» و «برگزاری مجمع آنلاین» به شکلی یکپارچه است و به سامانه‌های ERP و سامانه‌های منابع انسانی بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بورسی متصل می‌شود.
بانک پاسارگاد اولین سازمانی بود که در ۳۱ تیر ماه با استفاده از این سامانه، مجمع عمومی سالیانه  و فوق‌العاده خود را به‌صورت آنلاین برگزار کرد و بیش از ۶۰۰ نفر از سهام‌داران این بانک پس از احراز هویت هوشمند به صورت زنده این مجمع را مشاهده و تمامی سوالات خود را نیز مطرح کردند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه