موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

اما شما یک Gear Fit 2 و یا یک کارت حافظه ی 256GB برای مشکلات خود دریافت خواهید کرد.
پیش سفارش برای Galaxy Note 7 در آمریکا آغاز شده است، و مشخص است که شما هزینه ی قابل توجهی برای تلفن مدل بالای سامسونگ به همراه قلم را پرداخت خواهید کرد. بهترین معامله در بین اپراتورهای اصلی در Sprint و T-Mobile دیده می شود، که در صورتی که شما Note 7 را درجا خریداری کنید، برای شما 850 دلار هزینه دارد، و اگر با برنامه ی نصب پیش بروید هوشمندانه تر به نظر می رسد (35 دلار در ماه برای دو ماه استفاده از Sprint ، 33 دلار در ماه با 70 دلار تخفیف در T-Mobile ). AT&T به شما Note جدید را برای خرید فوری با قیمت 880 دلار و یا 37 دلار در ماه برای دو سال به فروش می رساند، در حالی که Verzion آن را برای 864 دلار در صورت خرید فوری و یا 36 دلار در ماه برای دو سال به فروش می رساند.
حداقل شما به خاطر انجام این خرید فوری سرحال خواهید شد. به عنوان یک قانون کلی، اپراتورها یک Gear Fit 2 و یا یک کارت حافظه ی 265GB رایگان در صورتی که شما به پیش سفارش بپردازید، به شما تحویل می دهند. AT&T همچنین یک Gear S2 و یا یک Galaxy Tab E با قیمت 99 سنت، در صورتی که تمایل داشته باشید جزو مشترکین دستگاه دست دوم برای برنامه ی داده ها باشید، به شما ارائه می دهد، و همچنین به انجام تبلیغات خود ادامه داده که در آن خرید یک دستگاه دست دوم سامسونگ، برای شما 695 دلار در اعتبار صورت حساب شما به همراه دارد. در مورد T-Mobile ، شما می توانید یک سال اشتراک با ارزش Netflix را به صورت رایگان دریافت کنید البته در صورتی که برنامه ها برای شما مهم تر از تناسب اندام و یا حافظه ی داخلی باشد. در حالی که حساب بانکی شما ممکن است در طول زمانی که شما به ترک فروشگاه می پردازید دچار آسیب شود، ممکن است لازم نباشد که در همان زمان به خرید لوازم جانبی بپردازید.
Verzion توانسته است مالکیت AOL یعنی شرکت مادر Engadget را به دست بیاورد. اگرچه، Engadget تمام کنترل ویرایشی را در دست دارد، و Verzion باید آن را از میان دست های سرد و مرده ی ما بیرون بکشد.

برچسب هاGalaxy Note 7Samsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل