موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

ایوان بلاس مشهور در توییتر خود @eveleaks نوشت: فبلت جدید سامسونگ تا دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد و این زمان زودتر از مدل های آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو است. البته نسخه edge آن امسال رونمایی نخواهد شد.
این فبلت Samsung Galaxy Note 7 نام دارد.
در ماه فوریه، با معرفی ویژگی های CPU-Z ، مشخصه هایی جدید از فبلت سامسونگ فاش شد.
دستگاه با مدل SM-N930 و صفحه نمایش با وضوح QuadHD   5.77اینچی ، دارای 6 گیگابایت رم و همانند Galaxy S7  و  S7 edge  دارای پردازنده Exynos 8890 – است. البته قبل تر گفته می شد که پردازنده این دستگاه کوالکام اسنپدراگون 820 با 823 است.

حافظه این دستگاه در مقادیر 64 یا 128 گیگابایت است. ظرفیت باتری آن 3700 میلی آمپر
ساعت و ضد آب است.

در مورد دوربین این فبلت نیز نظر کارشناسان متفاوت است عده ای بر این عقیده اند که فبلت جدید مجهز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مانند مدل های Galaxy S7  و  S7 edge   خواهد بود اما در مقابل عده ای بر این عقیده اند ساخت دوربین دوگانه توسط سامسونگ الکترو مکانیک (SEMCO) طراحی شده است.

عده ای از متخصصین سامسونگ اعلام کردهاند که دلیل تغییر نام نسل جدید فبلت این کمپانی، هماهنگی بیشتری با محصولات پرچمدار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است. سامسون با معرفی دو پرچمداران خود ، با عنوان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ نمی توانست محصول جدید خود را با نام گلگسی نوت 6 به بازار عرضه کند زیرا، استفاده از نام گلکسی نوت ۶ میتواند این احساس را در میان خریداران القاء کند که گلکسی نوت جدید یک گوشی قدیمی است و از اینرو کرهایها تصمیم دارند تا نام نسل جدید فبلت خود را به گلکسی نوت ۷ تغییر دهند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل