موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

کمپانی سامسونگ وجود مشکلات فنی در گوشی جدید گلکسی نوت 7 را تایید کرده است. تولید کننده به صورت رسمی توقف تولید این گوشی های هوشمند در سراسر جهان، را اجرا کرده و فراخوان جمع آوری 2.5 میلیون دستگاه از این مدل ، که تنها دو هفته پس از رونمایی به فروش رسیده است را، صادر کرد. ضرر چنین اقدامی برای این شرکت از دست دادن یک میلیارد دلار بود.
مدیران این شرکت اعلام کردند؛ که برای  از بین بردن مشکل در باتری گوشی، مجبور به صرف هزینه زیادی خواهند بود. به گفته تحلیلگران یک میلیارد دلار تنها 5 درصد از درآمد سالیانه این کمپانی است. با توجه به نظر مدیران با انجام برنامه ریژی های لازم و تعمیر این گوشی قصد دارند آن را با قیمت کمتری به بازار عرضه کنند و این امکان وجود دارد تا این مدل دوباره در قفسه های فروشگاه ها جای گیرد.
کارکنان این کمپانی برای بدست آوردن شهرت و رتبه بالا در بازار جهانی سخت کار می کنند و باید اذعان کرد گلکسی نوت 7 به علت سابقه طلایی سامسونگ در روز های اولیه پیش فروش با استقبال بی نظیری روبرو شد. اما متاسفانه توقف تولید پرچمدارسامسونگ دقیقا با زمان عرضه مدل جدید آیفون مصادف شده و این احتمال می رود که سامسونگ در این رقابت عقب بماند. تحلیلگران بر این باورند که این مسئله ممکن است در آینده به طور قابل توجهی ، درآمد شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.

برچسب هاSmartphoneSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوشی "تاشو" سامسونگ با نسخه آندروید