موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

دوستان انگلیسی که دارای یک سامسونگ Galaxy Note7 هستید، بهتر است توجه کنید: سامسونگ به صورت رسمی به ارائه ی برنامه ی فراخوان خود برای دستگاه هایی پرداخته است که دارای باتری هایی معیوبی هستند که از قابلیت منفجر شدن برخوردارند.
این شرکت به پست کردن دستورالعمل هایی در این مورد پرداخته است که شما چگونه می توانید به تعویض Note7 خود با یک Note7 جدید بپردازید.
مشتریانی که یک دستگاه Note7 را خریداری کرده اند توسط هر شخصی که این محصول را به آن ها فروخته است، با آن ها تماس گرفته می شود و یک قرار ملاقات برای تعویض این محصول تنظیم می شود. افرادی که تا قبل از روز دوشنبه با آن ها تماس گرفته نشود باید با تهیه کننده و یا اپراتوری که به آنها تلفن را فروخته است، تماس بگیرند.
البته به افرادی که یک Galaxy Note7 را در اختیار دارند هشدار داده شده است تا بلافاصله آن را خاموش کنند و  استفاده از آن را، تا زمانی که گوشی خود را  با یک گوشی نو تعویض کنند، متوقف کنند.
اگر شما یک Galaxy Note 7 را به صورت پیش سفارش تهیه کرده اید و هنوز آن را دریافت نکرده اید، سامسونگ گفته است آن ها تلفن را هر چه زودتر برای شما ارسال خواهند کرد.
این برنامه از فراخوان مشابهی پیروی می کند که هفته ی گذشته در آمریکا ارائه شد، که البته در آن جا، تلفن های Note7 برای تعویض تنها تا 21 سپتامبر موجود می باشند.
سامسونگ چندین هفته است که به مشتریان خود هشدار داده است تا به پس دادن و تعویض دستگاه های Note7 خود بپردازند و این کار را بلافاصله پس از زمانی انجام دادند که تعداد کثیری از گزارشات نشان دادند که این تلفن از مشکلات در زمینه ی باتری برخوردار است که البته تعداد کمی از افراد به تعویض تلفن های خود پرداختند. تا یک میلیون تلفن Note7 در آمریکا تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند و 2.5 میلیون از این محصول تا قبل از اینکه سامسونگ به متوقف کردن تولید خود به دلیل نقض موجود در باتری بپردازد، به سرتاسر جهان ارسال شده است.

برچسب هاSamsung Galaxy Note7
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل