موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

برای بقیه ی افراد، این شرکت، اپلیکیشن Rio 2016 را برای اطلاعات بازی ها در نظر گرفته است.
سامسونگ دوست دارد تا نسخه های ویژه ای از دستگاه های منحصر به فرد خود را هر چند وقت یکبار به نمایش بگذارد، و آخرین محصول آن برای رسیدن به دستان شرکت کنندگان المپیک ریو طراحی شده است. نسخه ی انحصاری Galaxy S7 Edge برای بازی های المپیک، در کنار رنگ های رسمی این رویداد و لوگوی حلقه های نمادین به هم وصل شده کامل شده است. سامسونگ در همکاری با IOC به ارائه ی 12500 دستگاه به ورزشکاران پرداخته است تا آن ها از روشی به منظور برقراری ارتباط در زمان بازدید از برزیل برخوردار باشند. این تلفن به اپلیکیشن موبایل 2016 جدید ریو برای سامسونگ مجهز شده است که به ارائه ی یک فهرست راهنمای کامل با جدول زمانبندی، اطلاعات محل برگزاری بازی ها، نتایج، شمارش مدال ها، و به روزرسانی های کامل زمانی می پردازد.
نسخه ی المپیک Edge همچنین به همراه هدفون های بی سیم Gear IconX عرضه می شود تا در طول گرم کردن امکان گوش دادن موزیک برای آن ها وجود داشته باشد. این هدفون ها همچنین به بررسی ضربان قلب می پردازند و به علاوه به عنوان یک پخش کننده ی موسیقی مستقل نیز کار می کنند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، لوازم جانبی صوتی، آمار جمع آوری شده را به اپلیکیشن سلامتی S و در زمانی که با تلفن جفت شده است، ارسال میکند. همچنین یک اپلیکیشن وجود دارد که به ورزشکاران اجازه می دهد مستقیما با IOC در تماس باشند و تمام جزئیات مربوط به رویدادها و اطلاعاتی که شایسته ی آن ها است را به دست آورند.
آیا به افرادی که به این گوشی ها دسترسی دارند حسادت می کنید؟ بهتر است بدانید که سامسونگ به فروش 2016 عدد از این گوشی ها در کشورهای انتخاب شده در 18 جولای می پردازد. این کشورها شامل برزیل، امریکا، چین، آلمان و کره می باشد. در آمریکا، نسخه ی ویژه ی Galaxy S7 Edge تنها در BestBuy موجود می باشد. اپلیکیشن 2016 ریو برای همگان و به صورت رایگان در نسخه های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس می باشد. سامسونگ همچنین در استودیو های منتخب Galaxy نگاهی همه جانبه به بازی ها به وسیله ی تجربه ی واقعیت مجازی 4D ارائه می کند. در صورتی که از موقعیت مکانی این شرکت اطلاع داشته باشید می توانید در آن جا به امتحان این ویژگی بپردازید.

برچسب هاGalaxy S7 EdgeSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل