موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۲:۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير

وقتی صحبت از پتنت ها می شود، کمپانی های مختلف تمام تلاششان را به کار می گیرند تا تعداد بیشتری از آنها را ثبت کنند. اما واقعیتی که وجود دارد این است که نمی توان در مورد کاربردی بودن این پتنت ها اظهار نظری کرد، چرا که کمپانی های مختلفی باید با استفاده از نوآوری ها و خلاقیت خود این پتنت ها را به نمونه های واقعی و کاربردی تبدیل کنند.
در ماه جاری سامسونگ پتنت های متنوعی را در زمینه گجت های پوشیدنی به ثبت رساند که باید دید در آینده به تولید خواهند رسید یا خیر. علاوه بر این، این شرکت کره ای اخیراً پتنتی را ثبت کرد که در آن دکمه های مجازی تقریباً نامرئی در یک گوشی هوشمند دیده می شود.


این پتنت که توسط USPTO تایید شده است، دکمه های مجازی پنهانی را نشان می دهد که در بخشی فعال از صفحه نمایش واقع در نزدیکی لبه نمایشگر قرار گرفته اند. بطور مثال کاربر می تواند با استفاده از این دکمه ها برنامه دوربین را فعال کند. البته خوشبختانه این دکمه ها تنها محدود به یک نوع کاربرد نیستند و کاربر می تواند برنامه ها یا کاربردهای مختلفی را به آنها اختصاص دهد.
باید دید آیا سامسونگ در محصولات آینده خود از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد یا خیر، اما اگر این اتفاق بیفتد بنظر می رسد شاهد ویژگی های جدیدی در رابط کاربری موبایل این شرکت خواهیم بود.

برچسب هاSmartphoneUSPTOSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرمایه‌گذاری بیش از ۱ میلیارد دلاری Samsung بر روی تولید چیپ در خاک آمریکا