موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

در زمان تنظیم این خبر، هنوز 24 ساعت از فراخوان سامسونگ برای جمع آوری گوشی نوت 7 از بازار نگذشته است، و خریداران ممکن است ابهام داشته باشند که پس از این چه خواهد شد. بسیاری از اپراتورهای اصلی در آمریکا از جمله AT&T، ورایزن، اسپرینت و تی موبایل اطلاعاتی را درباره این که چه کاری برای مشترکان خود انجام خواهند داد منتشر کرده اند. سامسونگ نیز برنامه های خود را در زمینه پشتیبانی ارایه داده است. اگر بخواهید گوشی جدید خود را با یک گوشی نوت 7 دیگر عوض کنید همین هفته آینده می توانید این کار را انجام دهید. گزینه دیگر تعویض گوشی خود با مدل اس (عادی یا edge) است که در آن صورت سامسونگ تفاوت قیمت را به شما پرداخت می کند.
سامسونگ گفته به خریدارانی که دستگاه جدید را می گیرند 25 دلار کارت اعتباری هدیه می دهد یا از طریق برخی اپراتورهای انتخاب شده این رقم را به آن ها شارژ اهدا می کند. ظاهراً مرکز ساخت گوشی های خراب شناسایی شده اما برنامه تعویض گوشی برای تمامی مشتریان برقرار است. آن ها کافی است با فروشگاهی که گوشی را از آن خریده اند تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتر دریافت نمایند.
آمار فروش گوشی جدید سامسونگ یک نقطه برجسته در کارنامه این شرکت صاحب نام بوده است، اما باید دید که این مسئله چه میزان تاثیر منفی بر سود سامسونگ خواهد گذاشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل