سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ دي

گوگل، Google Home Mini را دارد و آمازون، Echo Dot را. و حتی زمانیکه اسپیکر هوشمند مجهز به Bixby متعلق به سامسونگ – Galaxy Home – کار خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز کند، ممکن است همراه با همتای خود که در سطحی ابتدایی است، قرار بگیرد.
SamMobile گزارش کرد، سامسونگ قصد عرضه‌ی حداقل یک اسپیکر دیگر را در سال آینده علاوه بر Galaxy Home دارد. ظاهرا شماره‌ی این مدل "SM-V310" است که خیلی با Galaxy Home SM-V510 فاصله ندارد و به رنگ مشکی عرضه می‌شود.
اسپیکر هوشمند دوم احتمالا همتراز با برادر بزرگش است. تضمین شده Bixby 2.0، نسخه‌ی نسل دوم Bixby را اجرا کند که سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل در ماه مارس ۲۰۱۹ آن را نمایش داد.
Bixby 2.0 دارای پردازش زبان طبیعی بهتر و زمان‌های پاسخگویی سریع‌تر نسبت به نمونه‌ی قبل از خود است و شامل فناوری کاهش نویز داخلی هم می‌باشد.
سامسونگ در رویداد مطبوعاتی در ماه آگوست اعلام کرد، عملکرد Galaxy Home در حال حاضر موضوع استاندارد برای اسپیکرهای هوشمند مانند قابلیت پخش موسیقی و کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی بدون نیاز به استفاده از تماس دستی را مد نظر دارد.
محصول جدید دارای اسپیکرهای چند سویه‌ی AKG، مجموعه‌ای از هشت میکروفون برای تشخیص صدا از راه دور، و یک ساب ووفر برای پخش صدایی عمیق‌تر است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه