موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير

وال استریت ژورنال گزارش کرد، سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند تا شدنی است که احتمالا اوایل سال آینده معرفی می‌شود. ظاهرا این گوشی دارای صفحه‌نمایشی ۷ اینچی است و می‌تواند به حالت نیمه خمیده درآید تا بتوان آن را به شکل کیف پول درآورد. بدنه‌ی خارجی آن هم هنوز نوعی صفحه‌نمایش دارد. به دلیل دو نمایشگر، شرکت مجبور به ساخت باتری بزرگ‌تری برای آن است که با توجه به مسائل مربوط به باتری قبلی Galaxy Note 7، موضوعی نگران کننده است. احتمالا تلفن جدید بیش از ۱۵۰۰ دلار هزینه داشته باشد و برای اولین‌بار برای کاربرانی خاص همچون گیمرها عرضه می‌شود. 
وال استریت ژورنال گفت: مفهوم تلفن‌های تاشدنی چیز جدیدی برای سامسونگ نیست، ما سال‌هاست که خبرهایی در مورد آن گزارش می‌کنیم. در اکتبر سال گذشته، تصاویری از یک پتنت سامسونگ منتشر شد که طراحی تلفنی قابل انعطاف را نشان می‌داد.
این شرکت حتی اعلام کرده بود که چندین‌بار است بر روی این دیوایس‌ها کار می‌کند. درآوریل ۲۰۱۷، Kim Tae-woong، مهندس ارشد سامسونگ گفته بود شرکتش برای نخستین بار توجه خود را معطوف نمایشگرهای بدون لبه کرده و سپس به نمایشگرهای تا شدنی روی آورده است. این شرکت حالا چندین تلفن با حداقل لبه را معرفی کرده، البته نه کاملا بدون لبه، بنابراین به نظر می‌رسد تیم آن متمرکز محصول جدیدی است. در آن زمان، شرکت‌های دیگر نظیر ZTE هم تلفن‌های تا شدنی معرفی کردند. ZTE Axon M از طریق AT&T در ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه شد و دو صفحه‌نمایش غیر قابل انعطاف داشت. ایده‌ی کار هم این بود که کاربران بتوانند فیلم‌های تمام صفحه را تماشا کنند یا به راحتی چندین کار انجام دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه