کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

شرکت سامسونگ، جدیدترین تامین‌کننده‌ی شرکت اپل است که نشانه‌های ضعف فروش iPhone X را اعلام داشته، چراکه کاهش تقاضای پنل‌های OLED خود را از سوی اپل شاهد بوده است.
این تولیدکننده‌ی کره‌جنوبی امروز در گزارش درآمدی‌اش اعلام کرده است که سودش برای تجارت صفحه‌نمایش به علت تقاضای اندک برای پنل‌های انعطاف‌پذیر OLED تحت تاثیر قرار گرفته است. در سه ماهه‌ی آخر گزارش شده، این بخش از تجارت سامسونگ رشدی ۳.۴ درصدی داشت، درحالیکه رشد کلی آن ۲۰ درصد بود.
پنل‌های انعطاف‌پذیر OLED، صفحه‌نمایش‌های استفاده شده در داخل iPhone X هستند، و به صورت انحصاری توسط سامسونگ تامین می‌شوند. سازندگان اجزا دیگر برای اپل، که نتایج درآمد سه ماهه‌ی خود را هفته‌ی آینده گزارش می‌کنند، چشم‌انداز مبهمی در ارتباط با تقاضای بدون رشد این موبایل گران قیمت دارند. درحالیکه نمایشگرهای OLED سامسونگ در این مدت فروش کمی داشتند، این شرکت، مانند دیگر تامین‌کنندگان اپل، همزمان با انتشار مدل‌های جدید اپل، جهشی برای این قطعه را در نیمه‌ی دوم پیش‌بینی می‌کند.
در حالیکه سامسونگ نمایشگرهای OLED را به اپل می‌فروشد، از آن در موبایل‌های خودش هم استفاده می‌کند. این بخش که شامل تجارت موبایل سامسونگ می‌شود، ۸۲ درصد رشد سود عملیاتی و ۲۱ درصد رشد فروش در سه ماهه‌ی اخیر را تجربه کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه