کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

درآمدهای سه ماهه‌ی سامسونگ رویدادی ناخوشایند را تجربه می‌کنند، و این بدان معنا است آن طور که این شرکت همیشه در راستای پیش‌بینی درآمدی‌اش پیش می‌رفته، حالا ثبت سود آن پایان یافته است. سامسونگ سود عملیاتی ۱۳.۳ میلیارد دلار با فروش ۵۲.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد که درآمد آن ۴ درصد پایین‌تر از آمار سالیانه بود.
بر اساس گزارش درآمدی سامسونگ، این افت درآمدها احتمالا ناشی از "فروش‌های اندک گوشی‌های هوشمند و پنل‌های صفحه‌نمایش" آن هستند. فروش مهم‌ترین موبایل عرضه شده‌ی این شرکت در سال جاری، GS9، تا پایان سه ماهه‌ی قبل ادامه داشت، اما سامسونگ عملکرد آن را آهسته توصیف کرد. اوایل ماه جاری تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند سامسونگ پس از GS3 در سال ۲۰۱۲، بدترین فروش موبایل پرچمدار خود را در این سال تجربه می‌کند.
کسب‌وکار نمایشگر سامسونگ هم سه ماهه‌ی بدی داشت، و پنل‌های انعطاف‌پذیر OLED آن تقاضای کمی داشتند. این شرکت انتظار دارد درخواست‌ها برای OLED آن در نیمه‌ی دوم سال افزایش یابد، چراکه اپل برنامه‌ای را برای عرضه‌ی دو مدل آیفون جدید با نمایشگر OLED گزارش کرده که احتمالا به روند مورد انتظار سامسونگ کمک می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه