موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور

Galaxy S6 edge یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمندی بود که در سال جاری عرضه شد، اما بنظر می رسد این تازه شروعی برای سامسونگ بوده و این شرکت کره ای قصد دارد در آینده ای نزدیک همه را غافلگیر کند.
براساس گزارش وب سایت G for Games، شایعه ای جدید بر روی وب سایت مشهور Weibo منتشر شده که ادعا می کند سامسونگ در حال برنامه ریزی جهت معرفی نخستین گوشی هوشمند انعطاف پذیر در ماه ژانویه می باشد. بر این اساس انتظار می رود این گوشی از مشخصات شامل پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820، سه گیگابایت رم و پشتیبانی از کارت های حافظه برخوردار باشد.
سالهاست که شایعاتی پیرامون یک گوشی انعطاف پذیر از شرکت سامسونگ منتشر می شود و بنظر می رسد این بار دیگر تا حد زیادی می توان به وقوع پیوستن این موضوع را انتظار داشت. مدتی پیش Sam Mobile اعلام کرده بود که این شرکت در حال کار بر روی پروژه ای تحت عنوان Project Valley است که هدف آن طراحی یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر و احتمالاً قابلیت انعطاف پذیری می باشد.
البته حتی اگر این گوشی در سال آینده نیزم عرفی شود احتمالاً خالی از ایراد نخواهد بود، حتماً Galaxy Round که در سال 2013 عرضه شده بود را به یاد دارد. سامسونگ پس از دو سال از معرفی ایده نمایشگرهای انعطاف پذیر توانست یک ترکیب کامل و کم نقص را در گوشی گلکسی اس 6 اج ارائه دهد. بنابراین این انتظار می رود که با گذشت کمی زمان بتوان این تکنولوژی جدید را به شکل مفیدی در اختیار داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشخصات لو رفته از گلکسی A8