موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۸ اسفند

به گزارش آی‌تی‌ایران، سامسونگ بالاخره از اولین گوشی جدید سری M خود در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد؛ محصولی تحت عنوان گلکسی M31 که شباهت زیادی به مدل‌ها‌ی M30 و M30s سال گذشته دارد و از دوربینی ارتقایافته در آن استفاده شده است.
این گوشی همچنین مجهز به اندروید 10 و رابط کاربری OneUI2 و ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. در گلکسی M31 شاهد بکارگیری یک نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ‌دی پلاس سوپرامولد با نسبت ابعاد 19.5:9 هستیم که در قسمت بالایی آن، بریدگی Uشکل برای دوربین 16 مگاپیکسلی آن تعبیه شده است.
جنس قاب پشتی از پلی‌کربنات است و چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است. آرایش این سنسورها به گونه‌ایست که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت ادغام پیسکلTetracell  بهره می‌‌برد. سنسور دوم از نوع اولتراواید و 8 مگاپیکسلی بوده و دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر نیز از نوع ماکرو و عمق هستند. حسگر اثر انگشت در این قسمت تعبیه شده است.
در دل بدنه دستگاه، از پردازنده اگزینوس 9611 به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی استفاده شده است. البته امکان خرید حافظه 128 گیگابایتی نیز برای کاربران فراهم شده است. گلکسی M31 از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌‌کند.
از دیگر مشخصات این گوشی می‌‌توان به باتری 6000 میلی‌آمپری اشاره کرد که می‌‌توان آن را با سرعت 15 وات و درگاه USB-C، شارژ کرد. خوشبختانه، ورودی هدفون در این گوشی حفظ شده است.
سامسونگ گلکسی M31 در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت 208 دلار برای مدل مجهز به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی و 222 دلار برای نسخه مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه