موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۰ آبان

سامسونگ هفته‌ها است موبایل تاشوی خود را آزمایش می‌کند، و حالا این شرکت برای اولین‌بار از این محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود رونمایی کرد. سامسونگ فناوری موبایل تاشوی خود را Infinity Flex Display نامید، این موبایل دارای نمایشگری به اندازه‌ی تبلت است که قابلیت تا شدن و جای گرفتن در جیب را دارد.
Justin Denison، معاون ارشد بازاریابی محصول موبایل شرکت در این کنفرانس محصول را نشان داد که به یک تبلت تبدیل شد و پس از آن به شکل یک بسته‌ی شکلات جمع شد. این محصول شامل نمایشگری پوششی است که به عنوان موبایل و با صفحه نمایشی ۷.۳ اینچی عمل می‌کند.
بیش از سه برنامه به طور همزمان بر روی این موبایل اجرا می‌شوند، آن هم با استفاده از چیزی که سامسونگ آن را پنجره‌ی فعال چندگانه می‌نامد. سامسونگ می‌گوید قادر به تولید انبوه Infinity Flex Display در عرض چند ماه آینده است. سامسونگ تاریخ دقیقی برای شروع این برنامه اعلام نکرد.
گوگل هم به طور رسمی این دستگاه تاشوی جدید را با اندروید پشتیبانی می‌کند و با سامسونگ برای راه‌اندازی موبایل‌ها در سال آینده همکاری نزدیک دارد. گوگل برای حمایت خود از این محصول، راهنمایی را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده تا استفاده از قابلیت‌های موجود که در داخل اندروید قرار داده شده را شروع کنند.
سامسونگ تنها سازنده‌ی گوشی‌های تاشو نیست، هواوی، Lenovo، و شیائومی هم علاقمند به حضور در این عرصه هستند. LG نیز در حال کار بر روی نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر و TVهایی است که در داخل یک جعبه جمع می‌شوند. مایکروسافت هم بر روی محصولی با چندین نمایشگر کار می‌کند که می‌تواند مدرن‌تر از مفهوم Courier قدیمی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه