موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

سامسونگ قصد دارد اواخر سال جاری گوشی هوشمند تاشوی خود را رونمایی کند. CNBC به نقل از مدیرعامل سامسونگ گزارش کرد این شرکت در ماه نوامبر و در جریان کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی سامسونگ از این گوشی رونمایی می‌کند. اما مشخص نیست آیا مشتریان هم در حقیقت قادر به خرید این موبایل تاشو در سال جاری هستند یا خیر. Koh ادعا کرد این گوشی یک سری پیچیدگی‌هایی برای توسعه دارد، و شایعات نشان می‌دهند سامسونگ موبایلی با صفحه‌نمایش قابل انعطاف را در خط تولید Galaxy Notr سامسونگ راه‌اندازی می‌کند.
سامسونگ سال‌ها است در حال تجربه‌ی نمایشگر قابل انعطاف OLED است و برای نخستین‌بار نمونه‌ای از آن را در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد. از آن پس، سامسونگ مرتبا گوشی‌های هوشمندی با نمایشگرهای دولا را آزمایش می‌کند و هدف آن عرضه‌ی برخی نمونه‌هایی از این گوشی به بازار است. Koh تائید کرد گوشی جدید و خصوصیات آن نیاز دارد تا تحسین مصرف‌کنندگان را همراه داشته باشد، و این همان دلیلی است که سامسونگ به دنبال ساخت آن است.
سامسونگ در سال ۲۰۱۴ یک تبلیغ مفهومی برای موبایل تاشوی بالقوه‌اش تهیه کرد. در این تبلیغ نشان داده شد گوشی جدید مجهز به نمایشگر تاشویی است که قابلیت تا شدن از اندازه‌ی بزرگتر از تبلت به موبایلی به اندازه‌ی جیب را دارد. بر اساس گزارشی از وال‌استریت ژورنال در اوایل سال جاری، گوشی سامسونگ احتمالا شامل نمایشگری ۷ اینچی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه