تکنولوژی
الناز فرجی۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

هنگام رانندگی پشت تریلرهای نیمه بزرگ، مردم به طور منظم  در تهدید خطر سبقت از آن‌ها قرار می‌گیرند زیرا اغلب آن‌ها برای اولین بار باید از پشت کامیون برای دیدن حرکت کنند در صورتی‌که جاده‌ی پیش رو باید قبل از عبور روشن باشد.
در حال حاضر سامسونگ  روشی ابداع کرده است که با نصب دوربین‌هایی در جلوی یک کامیون صفحه نمایش بزرگ در عقب برای نمایش به رانندگان عقبی یک دید واضح از جاده‌ی پیش رو را نشان میدهد.
به جای ارسال بدون سیم یک خوراک زنده به یک صفحه نمایش ال سی‌دی شفاف نصب شده در یک ماشین راننده‌ی عقبی، راه حل سامسونگ انتقال یک دید مداوم از جاده در جلوی کامیون به مانیتور بیرونی نصب شده در عقب می‌باشد.
این دید هم در روز و هم در شب فعال شده است و گفته شده است که پتانسیل این را دارد که به طور قابل توجهی موجب کاهش تصادفات سبقت شود و همچین اطلاعاتی در مورد خطرات جاده‌ی پیش‌رو برای رانندگان عقبی به خوبی فراهم کند در زمانی که آن‌ها واکنش نشان دهند.
سامسونگ پس از آزمایشات گسترده‌ی نمونه‌ی اولیه در آرژانتین، بیان می‌کند که آزمون خودرو عملیاتی نیست اما معتقد است که ثابت شده است که این تکنولوژی کار می‌کند. به این ترتیب، طرح‌هایی برای انجام آزمایشات بیشتر وجود دارد که دارای فناوری مطابق با اعتبارات مناسب جاده برای استفاده در بزرگراه‌ها می‌باشد.
در این راستا، سامسونگ در حال کار با سازمان‌های غیر دولتی و دولتی است.
هیچ آگهی و اطلاعیه‌ای ایجاد نشده است که چنین سیستمی ساخته خواهد شد و یا به صورت تجاری در دسترس خواهد بود یا چه هزینه ای صرف آن خواهد شد.

برچسب هاSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود