گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

Spiegel Online و Quartz گزاش می‌کنند، اسپاتیفای در حال ارسال ایمیل به برخی کاربران در طرح خانوادگی است و از آن‌ها می‌خواهد موقعیت GPSشان را به منظور تائید اینکه آن‌ها در مکانی مشابه زندگی می‌کنند، اعلام کنند. بر اساس این ایمیل، مشترکینی که آدرس‌های خانه‌شان را تائید نکنند احتمالا دسترسی به طرح خود را از دست می‌دهند. این حرکت تلاش آشکاری از اسپاتیفای برای سختگیری بیشتر بر گروه‌هایی از دوستانی است که بر روی اشتراک‌های فردی از طریق به اشتراک‌گذاری طرح‌های تخفیفی برای خانواده‌ها به دنبال ذخیره‌ی پول هستند.
این ایمیل‌ها که برای تعداد محدودی از مشترکین "Premium for Family" در ایالات متحده و آلمان فرستاده شد، توسط برخی از این افراد مورد تمسخر قرار گرفت، چراکه به درستی اشاره داشتند همه‌ی افراد خانواده‌ها با یکدیگر زندگی نمی‌کنند. با این حال، اسپاتیفای می‌گوید، طرح خانوادگی برای شما و حداکثر پنج نفر که در آدرس‌ها مشابه زندگی می‌کنند در دسترس است.
فردی در پاسخ به اسپاتیفای نوشت: چرا شما نیاز به موقعیت GPS من برای ادامه‌ی عرضه‌ی "Premium discount" دارید؟ من برای طرح خانوادگی پول داده‌ام و این مهم نیست که خانواده‌ی من کجا زندگی می‌کنند. آیا شما حساب من را در صورتی که خانواده‌ام دور از من زندگی کنند، لغو می‌کنید؟
میزان افرادی که در طرح‌های خانوادگی مشترک شده‌اند، نشان می‌دهد که همه‌ی آن‌ها از تعریف اسپاتیفای تبعیت نمی‌کنند. Billboard گزارش می‌کند نزدیک به نیمی از مشترکین جهانی استریم، از جمله رقبای آن، از طرح‌های خانوادگی استفاده می‌کنند، چراکه آن‌ها می‌توانند میزان اشتراک اسپاتیفای را تا ۷۵ درصد با شش نفر در یک طرح خانوادگی ۱۴.۹۹ دلاری کاهش دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه