ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۸ تير

سداد و تجارت الکترونیکی پارسیان برای همکاری با اپلیکیشن پیدو (PIDO) تفاهم‌نامه امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی سداد این تفاهم‌نامه با هدف نوسازی و تجهیزشبکه پرداخت الکترونیکی توزیع سوخت کشور امضا شده‌است. پیدو تنها استارت‌آپ دارای زیرساخت شبکه پرداخت الکترونیکی و فناوری‌های توزیع سوخت کشور است.
این استارت آپ از زمستان ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و هدفش سوخت‌رسانی آنلاین به متقاضیان بنزین بوده است. اما هزینه بالای توسعه شبکه‌اش موجب شد تا کنون نتواند در تمامی نقاط تهران فعالیت کند. حال به نظر می‌رسد با امضای این تفاهم‌نامه و مشارکت سداد با آنان بخشی از هزینه‌های توسعه‌ای پیدو تامین شود.
همچنین پیدو با شرکت ملی  پخش و فرآورده‌های نفتی نیز با هدف نوسازی کارتخوان‌ها و نرم‌افزار سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی تفاهم‌نامه امضا کرد.
در حال حاضر استارت‌آپ پیدو موفق به تولید نرم‌افزارهای جدید کارتخوان سوخت در جایگاه‌ها با رعایت استانداردهای روز در این زمینه شده است. از سوی دیگر این اپلیکیشن امکان مدیریت مالی جایگاه سوخت را فراهم و کارتخوان‌های ویژه جایگاه‌ها تولید کرده است. نحوه و میزان مشارکت دو پی‌اس‌پی پرداخت الکترونیکی سداد و تجارت الکترونیکی پارسیان و پیدو هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه