ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: بازی های بچه گانه و علایق حزبی و گروهی را در برابر مولفه های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری کنار بگذاریم چراکه نتیجه اعتماد به طلاگرام و هات گرام، شکل گیری وضع موجود است.
به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:
«نتیجه اعتماد به طلاگرام و هات گرام همین وضع موجود و از دست دادن داده‌های مردم در این شبکه‌ها و رفتن اعتبار دوستان تاییدکننده آنهاست. خوب است از این اقدامات دشمن و شبکه‌های ظاهراً مستقل و حوادث پیش آمده درس بگیریم و نگاه خود را به این تحولات اصلاح کنیم. خبر ارتباط شبکه تلگرام با دشمن، ارتباط معنی‌دار با گوگل، رفتار خصمانه اینستاگرم در راهبرد جدید امنیت سایبری آمریکا و … قابل توجه جدی است.
اکثر کشورهایی که تلاش امریکا را برای اشراف اطلاعاتی در فضای سایبری احساس می‌کنند، دنبال ملی سازی فضای سایبری خود هستند. روسیه، چین، فرانسه و ایران از این جمله هستند. این یک راهبرد اساسی در ایجاد استقلال و بهره برداری مناسب از فضای سایبری برای همه و برای کشور ماست تا به ملی سازی زیرساختی شبکه اجتماعی مشغول شویم، پس بازی‌های بچه گانه و علایق حزبی و گروهی را در برابر مؤلفه‌های الزامی امنیت ملی در فضای سایبری کنار بگذارید، دوستان. مسئله حفظ امنیت ملی و پایداری و تداوم کارکردهای اساسی سایبری کشور در هر شرایط یک تکلیف ملی و فراگروهی است.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه