گوناگون
احمد درخشان۸:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

مایکروسافت به تازگی روی پروژه ای سرمایه گذاری کرده است که با اتصال دیتا سنتر هایش در امریکای شمالی، ایرلند و انگلستان از طریق خطوط مستقیم دیتا، شانس این شرکت برای کسب سهم بیشتری از بازار تکنولوژی های ابری را در مقابل حریفان سرسختی مانند گوگل و آمازون بیشتر می کند.
مجری این طرح شرکت های Hibernia Networks و Aqua Comms می باشند که هر دو در فناوری های خطوط دیتای زیر آب پیشرو می باشند. با این حال مدت و اعتبار این طرح هنوز اعلام نشده است.
مایکروسافت همچنین از طرحی صحبت کرده است که امریکای شمالی را با خطوط مستقیم به چین متصل می کند. شرکت های چینی بسیاری همچون China Mobile و China Telecom در این پروژه همراه مایکروسافت هستند.


دیوید کرولی مدیر تحقیقات شبکه مایکروسافت دوشنبه در وبلاگ خود با اذعان به این امر که این اقدام مایکروسافت در جهت افزایش توانایی این شرکت در بازار های تکنولوژی ابری است گفته بود که سرمایه گذاری مایکروسافت در خطوط دیتای زیر آب با هدف افزایش و گسترش دسترسی مشتری های این شرکت به اطلاعات خود در هر لحظه و هر مکان می باشد.
معاون مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلیا پیش تر گفته بود که هدف مایکروسافت تبدیل شدن به شرکت اول در زمینه ارائه خدمات ابری می باشد. همچنین مایکروسافت از افزایش ۱۰۶ درصدی درآمد حاصل از تکنولوژی های ابری در سال قبل خبر داده بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها