کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ اسفند

در روز گذشته کمپانی Snap، شرکت مادر کمپانی Snapchat،  درنهایت تبدیل به شرکتی عمومی شد و با وجود برخی از اختلافات به وجود آمده، نخستین روزش در بورس اوراق بهادار را  به‌خوبی پشت سر نهاد و علت آن همان‌طور که کاملاً آشکار است، سرمایه‌گذاری چشمگیر NBC Universal به مبلغ 500 میلیون دلار بر روی Sanp بود.
CNBC که تحت مالکیت و زیر نظر NBC Universal اداره می‌شود، طی گزارشی از این معامله به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری و همکاری استراتژیک یاد کرد و همین‌طور خاطر نشان ساخت که NBC تنها شرکت رسانه‌ای در ایالات‌ متحده آمریکا است که اقدام به چنین سرمایه‌گذاری کرده است.
NBC سابقه‌ی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی بر روی شرکت‌های رسانه‌ای دیجیتالی را طی سال‌های اخیر در کارنامه‌ی خود دارد. از قبیل سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری بر روی Buzzfeed و همین‌طور سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری بر روی Vox Media.
این غول دنیای رسانه در گذشته نیز همکاری‌هایی با شرکت Snap داشته است. NBC ،Buzzfeed و Snap طی یک کار گروهی پوشش خبری المپیک ریو در تابستان گذشته را بر عهده داشتند.
همچنین باید به نسخه‌ی جدید Snapchat اشاره‌کرده که قرار است توسط NBC و به کمک برخی از برنامه‌های محبوب این شرکت رسانه‌ای چون SNL و The Voice ساخته شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه