سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

Manassas در ویرجینیا به عنوان مکان نبرد Bull Run در جنگ داخلی آمریکا شناخته می‌شود. و اکنون مکانی برای توسعه‌ی ساخت تراشه است. Micron Technology اعلام کرد تا سال ۲۰۳۰ مبلغ ۳ میلیارد دلار برای ساخت تراشه‌های حافظه در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کند.
این شرکت مستقر در آیداهو در کار ساخت رم دینامیک (DRAM) است، تراشه‌هایی که برای برنامه‌های کاربردی در کامپیوترهای شخصی و بسیاری دیوایس‌های دیگر حافظه فراهم می‌کند. همچنین در کار ساخت تراشه‌های حافظه‌ی فلش NAND برای ذخیره‌سازی‌های طولانی مدت در انواع متنوعی از دستگاه‌ها است.
به طور متوسط از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۳۰ در هر سال ۲۵۰ میلیون دلار برای این کار سرمایه‌گذاری می‌شود و حدود ۱۱۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد. با وجود کم بودن این میزان، این اقدام نشان دهنده‌ی تعهدی برای حفظ تولید و مشاغل با دستمزد بالا در ایالات متحده است، آن هم در زمانیکه بقیه‌ی جهان به طور فزاینده‌ای در ساخت تراشه‌ها، یا سازه‌های اصلی دستگاه‌های الکترونیکی با هم رقابت می‌کنند.
Sanjay Mehrotra، مدیرعامل Micron در بیانیه‌ای گفت: سایت Manassas ما محصولاتی با چرخه‌ی عمر طولانی می‌سازد که از فناوری‌های فرایند تکمیل شده‌یMicron استفاده می‌کند، و این محصولات عمدتا در بازارهای اتومبیل، شبکه، و صنعت به فروش می‌رسند. این محصولات مجموعه‌ی متنوعی از برنامه‌های کاربردی چون اتوماسیون صنعتی، هواپیماهای بدون سرنشین، اینترنت اشیا، و برنامه‌های کاربردی داخل اتومبیل را پشتیبانی می‌کند.
انتظار می‌رود که اولین کلین روم شرکت در پاییز ۲۰۱۹ کامل شود، و در نیمه‌ی اول ۲۰۲۰ به افزایش تولید برسد. این گسترش، کمتر از ۵ درصد فضای کلین روم جهانی Micron را اضافه می‌کند، و عمدتا امکان جابه‌جایی فناوری DRAM و NAND، همچنین افزایش ظرفیت نسبتا کم در سایت را پشتیبانی می‌کند، این همگام با رشد تقاضای مشتری برای محصولات با دوره‌ی عمر طولانی Micron است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه