تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

غول‌های صنعت فناوری کشور چین، روی اپلیکیشن 'Uber for bikes’ میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری کردند. سال‌ها پیش از رواج اتومبیل و به وجود آمدن ترافیک و آلودگی هوا توسط خودروها، یکی از روش‌های متدوال جابجایی در شهرهای مختلف این کشور دوچرخه‌های ساده‌ای بودند که مجددا به صحنه بازمی‌گردند. دولت چین برای تشویق مردم به استفاده از وسیله نقلیه‌ی کم خطر، دوچرخه‌های هوشمندی را به بازار ارائه داد که متناسب با تکنولوژی روز بوده تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد. این استارتاپ‌ها قابلیت‌هایی از قبیل  GPS و scannable codes دارند و با قیمت ارزان به فروش می‌رسند.
اما در ماه آگوست  هجوم سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌های خودرو در این کشور با مالکیت Didi Chuxing به اوج خود رسیده که از آن یک غول ۳۵ میلیارد دلاری ساخته است.
درحال حاضر در شانگهای و پکن با استفاده از نام انگلیسی MoBike برای این برند، توانستند از سرمایه‌گذاران مبلغ چشمگیری به دست آورند.
شرکت MoBike  در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد_و Ofo  ادعا کرد که صدها هزار ساکنین شهرهای  چین، روزانه از این خدمات استفاده می‌کنند. این درحالی است که ناظرین  بخش تکنولوژی، هنوز مزایای این خدمات را برآورد نکرده‌اند.

برچسب هاChinaBikesUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

محدودیتی جدید برای سرویس تاکسی Didi در چین