کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ اسفند

استارتاپ رباتیک Vincross اعلام کرد افزایش سرمایه‌ای در حدود ۱۰ میلیون دلار و به هدایت Lenovo دریافت کرده است. این افزایش بودجه برای توسعه‌ی خط رباتیک Vincross با استفاده از Mind Kit به کار می‌رود، مجموعه‌ای از بخش‌های مورد نیاز که علاقمندان می‌توانند از آن برای ساختن ربات‌های همه کاره‌ای که قادر به انجام وظایف متعددی از جمله نواختن موسیقی درام، چاشنی زدن به غذا، و خزیدن در فضاهای تنگ هستند، بهره ببرند.
افزودن لوازم جانبی به Mind Kit همچون لیدار و بینایی مادون قرمز، بازوها، اسپیکرهای ربات، همچنین چرخ‌ها و بخش‌های مخزن مانند به ربات برای حرکت به اطراف کمک می‌کند.
علاوه بر این، این شرکت قصد گسترش دامنه‌ی رباتیک خود را در آینده دارد.
Mind Kit که بر روی یک باتری لیتیوم یون و پردازنده‌ی Arm Cortex-A53 اجرا می‌شود از Hexa، ربات شش پای Vincross که کارش را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد، جلوتر است. Hexa و Mind Kit هر دو با سیستم‌عامل رباتیک Mind اجرا می‌شوند که برای ربات‌های با کد سفارشی برای انجام وظایف خاص استفاده می‌شود.
Andy Xu، مدیرارشد عملیاتی Vincross در مصاحبه‌ای تلفنی به VentureBeat گفت: "از آن جایی که سیستم‌عامل Mind با قالب‌های از پیش تعیین شده یا کدهای سفارشی قابل کنترل است، Vincross برای توسعه‌دهندگان و اهل فناوری ساخته شده که خواهان محیطی امن برای یادگیری در مورد ربات‌ها هستند."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه