کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۸ فروردين

Revvo که در ساخت حسگرها و نرم‌افزارهای آموزش یافته‌ی یادگیری ماشین برای پیش‌بینی عمر لاستیک است، سرمایه‌گذای ۴ میلیون دلاری را برای گسترش این تلاش اعلام کرد.
این دسته از حسگرهای هوشمند در داخل چرخ ماشین قرار می‌گیرند و شاخص‌هایی نظیر فشار، دما، چرخش، و صدای تایر را نشان می‌دهند. حسگرها همچنین شرایط محیطی را هم سنجش می‌کنند، مانند اینکه آیا وسیله‌ی نقلیه در حال حرکت بر روی جاده‌های صاف است یا خشن یا اینکه تایرها مرتبا با یخ و باران برخورد دارند.
هم اکنون در مرحله‌ی بازسازی برند با عنوان Revvo، این شرکت هدف اولیه‌اش را بر روی نرم‌افزارهای حسگر حرکتی در اپراتورهای ناوگان قرار داده است که مقدار زیادی از تایرهای آن را می‌خرد و مایل به کاهش مصرف و هزینه‌ها است.
این دور جدید سرمایه‌گذاری برای رشد تیم فنی شرکت استفاده می‌شود و از آزمایش‌های شرکت نظیر آنچه Revvo سال گذشته با Goodyear انجام داده، حمایت می‌کند.
در آینده، Revvo قصد دارد به رانندگان برای تشخیص اینکه چقدر رفتار فردی رانندگی آن‌ها بر روی ایمنی و عملکرد خودرو تاثیر می‌گذارد، کمک کند.
موسس و مدیرعامل Revvo، آقای Sunjan Dodani به VentureBeat گفت: "شما یک تایر خریداری می‌کنید و تولیدکننده‌ی تایر خواهد گفت این تایر بایستی ۵۰ هزار مایل عمر کند. اما این حدود به شدت بستگی به شخص راننده، محل رانندگی، و نوع خودرو دارد."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه