نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

در جریان برگزاری رویداد Dreamforce، مدیر عامل شرکت Salesforce، آقای Marc Benioff محصولات جدیدی را به همراه به‌روزرسانی‌هایی معرفی نمود. یکی از محصولات معرفی شده، LiveMessage نام داشت. برنامه‌ای که راه ارتباطی بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را در خود تجمیع می‌کند.
این برنامه بر اساس تکنولوژی HeyWire که توسط این شرکت در سال پیش خریداری شده بود، ساخته شده است. LiveMessage با ارائه‌ی سرویس‌های خود، فرصت‌های بیشتر و با کیفیت‌تری به تعامل بین مشتری و ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات ارائه می‌کند.
به گفته‌ی Salesforce این برنامه در حال توسعه‌ی آزمایشی است و تا زمستان سال جاری میلادی، هنگامی که پشتیبانی از Facebook Messenger به آن اضافه شود، در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهایت نیز برای سایر سرویس‌های پیام‌رسان فعال خواهد شد. این سرویس دارای ابزارهایی است که ناظران را قادر به بررسی ارتباطات صورت گرفته در سطح مدیریت خود می‌سازد. Salesforce مدعی است که با این سرویس، شرکت‌ها کنترل ۳۶۰ درجه‌ای به کانال‌های ارتباطی‌شان خواهند داشت.
LiveMessage در حقیقت یک پلتفرم بات است که به شرکت‌ها امکان آزادسازی نیروی انسانی جهت کار بر روی مسائل پیچیده‌تر را می‌دهد.

برچسب هاSalesforceLiveMessage
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ابزار LiveMessage شرکت Salesforce برای نمایندگان سرویس‌ها راه‌اندازی شد