نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت از سرویس جدید پردازش ابری خود با نام Azure Government Top Secret رونمایی کرده است که به صورت ویژه برای آن دسته از سازمان‌هایی که قصد نگهداری و مدیریت داده‌های طبقه بندی شده و فوق سری را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این سرویس جدید به خانواده محصولات رایانش  ابری Azure مایکروسافت اضافه می‌شود که پیش از این برای کاربران دولتی عرضه شده بود و از جمله آنها می‌توان به Azure Government و Azure Government Secret و همچنین خدمات رایانش ابری عمومی Azure اشاره کرد.
مایکروسافت هم اکنون در حال مذاکره با دولت آمریکا است تا اعتبارات لازم برای عرضه خدمات ابری Government Top Secret به آنها را دریافت کند. مدیران شرکت پیش از این اعلام کردند که مایکروسافت به تازگی لیست مناطق جدیدی را تحت پوشش سرویس Azure Government Top Secret ارایه کرده است.
مدیران مایکروسافت توضیح دادند سازگاری میان قابلیت‌های مختلف Azure به این معنی است که توسعه خدمات رایانش ابری این شرکت به هر شکل و در هر نقطه به آسانی انجام می‌شود و کدهای مربوطه به صورت یکپارچه در محاصره امنیتی با سطح بالای طبقه بندی ارتقا میابد.
شرکت مایکروسافت همچنین اظهار داشت قابلیت‌های کاربردی و جدیدی را برای خدمات Azure Government Secret نیز در نظر گرفته است که توسط وزارت دفاع، مراکز اجرای قانون و دیگر سازمان‌های دولتی ایالات متحده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه