ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

به گزارش مهر، براین اساس از امروز مشهد دومین شهری است که میزبان سرویس‌های دیگر اسنپ خواهد بود. کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس اسنپ‌باکس بسته و مرسولات خود را در شهر جابه‌جا کنند.
اسنپ‌باکس از روز گذشته فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اسنپ خود اقدام به استفاده از این سرویس کنند. برای استفاده تنها کافی‌ است مبدا و مقصد روی اپلیکیشن اسنپ مشخص باشد و پس از آن سرویس اسنپ‌باکس انتخاب شود. بعد از انتخاب سرویس، هزینه‌ی ارسال روی صفحه نقش می‌بندد و گزینه‌‌ی «ورود جزئیات» نمایان می‌شود. با وارد کردن نام و شماره‌ی تحویل‌گیرنده و آدرس دقیق، شخص فرستنده می‌تواند بسته را ارسال کند. همچنین در سرویس اسنپ‌باکس فرستنده می‌تواند پرداخت هزینه را به شخص تحویل‌گیرنده محول کند.
بر اساس اعلام اسنپ، استفاده از اسنپ‌باکس هزینه‌ی کمتری به نسبت پیک‌های موتوری سنتی و حتی سایر روش‌های آنلاین حمل‌ونقل دارد. به‌ علاوه اینکه برند اسنپ به‌ دلیل برخورداری از جایگاه خوب در میان مردم می‌تواند به‌ سرعت فضایی به وجود آورد که کاربران جذب این برند شوند و سرویسی همیشه‌ در دسترس و مقرون‌به‌صرفه ارائه کند.
با توجه به اقدام جدید اسنپ و راه‌اندازی سرویس اسنپ‌باکس در شهر مشهد، به‌ نظر می‌رسد به زودی شاهد گسترش سایر سرویس‌های اسنپ در شهرهای تحت پوشش این سامانه خواهیم بود. اسنپ اکنون در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم و تبریز فعالیت می‌کند و به شهروندان این شهرها خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه