نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

شرکت  Samsung، روز یکشنبه اعلام داشت به زمره‌ی دارندگان دستیار دیجیتال هوش‌مصنوعی پیوسته است. پس از عرضه‌ی ناموفق Galaxy S7، سرنوشت گوشی‌های هوشمند این شرکت به Galaxy S8 بستگی دارد. سرمایه‌گذاران و تحلیلگران معتقدند گوشی مذکور باید به مراتب قوی‌تر از دیگر محصولات Samsung باشد تا بتواند نظر مشتریان را دوباره به خود جلب کرده و درآمد بیشتری را ایجاد نماید. به همین دلیل این شرکت درصدد بهره‌گیری از دستیار دیجیتالی با هوش مصنوعی در Galaxy S8 برآمده است.
بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند جهان در ماه اکتبر از خرید شرکت سازنده‌ی Siri، Viv Labs Inc خبر داده بود. این شرکت در حال ترکیب پلتفرم هوش‌مصنوعی به نام Viv برای گوشی‌های هوشمند Galaxy خود بوده و در ادامه قصد دارد سرویس دستیار صوتی مذکور را به تمامی گجت‌های پوشیدنی و تولیدات خود وارد کند.
Samsung چندان درباره‌ی توانایی‌های دستیار هوش‌مصنوعی سخنی به میان نیاورده است. اما ادعا دارد از طریق چنین دستیاری کاربران می‌توانند به دیگر سرویس‌ها دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر این سرویس با خدمات سایر شرکت‌های third-party قابلیت ادغام دارد.
شایان ذکر است ادغام  دستیار صوتی با محصولات بی‌شمار این شرکت اتفاق بزرگی است که در صورت عملی شدن می‌تواند در این زمینه از رقبای خود مانند Google ،Amazon ، Apple و  Microsoft  پیش بیافتد.

برچسب هاGalaxy S8Samsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه نسخه مرد آهنی گوشی Galaxy S6 Edge