گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

یک مقام امنیتی آمازون روز شنبه گفت، دولت عربستان تلفن بی‌زوس را هک کرد و به اطلاعات شخصی وی دسترسی پیدا کرد. Gavin De Becker، مشاور امنیتی با سابقه، گفت در تحقیقاتش در مورد انتشار پیام‌های متنی عاشقانه‌ی لو رفته بین بی‌زوس و لورن سانچز، مجری سابق تلویزیون در ماه ژانویه که توسط روزنامه‌ی National Enquirer فاش شد و منجر به جدایی بی‌زوس از همسرش گشت، به این نتیجه رسیده است.
ماه گذشته، بی‌زوس مالک این روزنامه را متهم کرده بود که وی را تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی می‌کند که وی برای سانچز فرستاده است، تا زمانی که وی به صورت عمومی گفت که گزارش این روزنامه در مورد وی انگیزه‌ی سیاسی نداشته است.
De Becker در مقاله‌ای که برای وب‌سایت The Daily Beast ارسال کرد، گفته که شرکت مادر تخصصی National Enquirer، با نام American Media Inc به صورت خصوصی از وی درخواست کرده تا یافتن هر گونه شواهدی از "سرقت الکترونیک یا هک شدن فرایندهای فعالیت‌های تحقیق آیتم‌های خبری برای انتشار و پخش" را تکذیب کند.
De Becker نوشت: "تحقیقات ما و چندین کارشناس با اطمینان بالا به این نتیجه رسیده که عربستان سعودی به تلفن بی‌زوس و اطلاعات خصوصی وی دسترسی پیدا کرده است. اما مشخص نیست که MAI تا چه میزان از این جزئیات مطلع بوده است."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه